Teee Club tuo timanttisen tyylikkään printtipaidan clubijäsenten ovelle kerran kuussa, kiinteällä kuukausihinnalla. Data-Mate on ollut alusta asti mukana toimittamassa paitojen mukana clubilaisille lähetettävät painomateriaalit, kuten tuotekortit ja clubitarrat. Brändille on tärkeintä tuotteiden korkea laatu ja siksi myös painotuotteiden on oltava priimaa.
Vuosi sitten perustetun Teee Clubin konseptin ideana on tarjota laadukkaita paitoja suomalaisille miehille, jotka haluavat pukeutua tyylikkäästi, mutta eivät tykkää hikoilla vaatekaupassa. Kuukausittain toimitettavassa clubipaidassa on joka kerta uusi printti, joka on suunniteltu varta vasten clubilaisille, eikä samanlaista paitaa saa mistään muualta. Printteihin on ammennettu inspiraatiota mm. viikingeistä ja pohjolan mystiikasta.
– Printtejä ei näe etukäteen, joten se tuo kivaa jännitystä tylsään ja kiireiseen arkeen. Lisäksi säästyy aikaa, kun ei tarvitse käydä vaateostoksillä. Meidän verkkokaupasta saa myös sukkia ja pian myös boxereita”, kertoo Jaajo Linnonmaa, yksi Teee Clubin perustajista. ”Meillä on neljä vaihtuvaa teemaa, joiden ympärille kuukausittaiset printit muodostuu: Roses&Bones, NordBorn, TNT ja Love&Hate. Kuukausipaita on pääasiallisesti musta, mutta verkkokaupasta saa kaikki suosikkipaidat myös valkoisena. Meillä on myös paitoja ilman selkäprinttejä.
Paita lähetetään brändätyssä laatikossa, joka mahtuu postiluukusta. Paidan mukana tulee kortti, jossa kerrotaan tarina kuukauden printin taustalla. Lisäksi laatikkoon pakataan aina mukaan myös jotain pientä ekstraa, joten kuukauden paitalähetystä voi odotella kuin joulupukkia.
– Tässä kuussa jokainen jäsen sai syksyn pimeneviin iltoihin Teee Club heijastimen, Jaajo kertoo. – Ehkä eniten positiivista palautetta on saanut se, että kun jäsenellä on synttärit, niin laitamme onnittelukortin ja synttärilahjan mukaan laatikkoon.
Kuukausipaketissa tulee mukana myös jäsenyyteen liittyvää ajankohtaista infoa. Clubi pitää jäsenistään huolta.
– Meidän kuukausikirje tulee asiakkaan käteen eikä häviä minnekään sähköpostin syövereihin, Jaajo sanoo. – Jos jäsenen jäsenyys on päättymässä, laitetaan mukaan lappu, jossa muistutetaan tilauksen uusimisesta. Meidän uusintaprosentti on huikea 26 %.
Teee Club tarjoaa yhteisöllisyyttä, ja toisen clubilaisen tunnistaa helposti kadulla, sillä samanlaisia paitoja ei ole myynnissä missään muualla kuin Teee Clubin kautta.
– Kun sä olet Teee Clubin jäsen, niin sä kuulut salaseuraan. Instagramissa #teeeclub jäsenet jakavat itsestään kuvia, kun he ovat kerhopaidat päällään ympäri maailmaa. Kuvia löytyy jo yli tuhat!
Vaikka yhteisöllisyys on tärkeää niin kaikkein tärkein asia brändille on kuitenkin tuotteiden laatu. Clubipaidat tehdään 100 % luomupuuvillasta samoilla laatukriteereillä kuin monien kalliimpien brändien paidat. Hinta vain on edullisempi, koska Teee Club haluaa myydä laatua halvemmalla kuin siihen on Suomessa totuttu. Silti paitalaatikkoa avatessa fiiliksen pitää olla tasan niin hyvä kuin huippubrändiltä voi odottaa, joten myös kaikkien laatikosta löytyvien painomateriaalien täytyy olla viimeisen päälle tehty.
– Vaikka tuote on halpa, niin mikään paketissa ei saa tuntua tai näyttää siltä, Jaajo tiivistää Teee Clubin ideologiaa. – Siksi myös printtien, tarrojen, painotuotteiden on oltava priimaa. Sellaisia että niitä on kiva hypistellä ja lueskella.